Transformice Teleport Hack ve İtem Yağmuru (25 Nisan 2012 )

transformice bedava karakterler

transformice bedava karakterler

transformice bedava çarlar

transformice bedava çarlar

BU LİNKLERDEN DEVAM EDİYORUZ DAĞITIMA!!!!!!!!! LİNKLERİN HEPSİ AYNI YERE ÇIKIYOR.15 DK İÇİNDE YORUMUNUZ YAYINLANIYOR BUNDAN SONRA BURAYA YAZDIĞINIZ YORUMLAR ONAYLANMIYACAK.

Nisan 25, 2012 tarihinde Transformice Hack içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 19 Yorum.

  1. isoooooooooo

    ya indirme linkleri hatalı

  2. kardes lınk calısmıyor bı bakarmısın

  3. link kırık./hatalı.

  4. indirme linki yokmuya hotfileye tıkılıyom olmuyo

  5. room degıstırırken baglantı keslıo neden?

  6. oda degıstırıken yada bolum degısırken baglandı kesılıo 😦

  7. yiğit çatak

    oyuna girerken ban yedim

  8. Arkadaşım hile güzel saol ama hemen ban yiyorum 2 kez IP ban yedim 😦 Ona da bir el atarsanız sevinirim ama hack güzel olmuş elinize sağlık.Ha bide 1 kez hileyi yaptım herkez hack hack dedi oda değiştirdim Sunucuyla Olan Bağlantınız Kesildi 😥 dedi.Oyuna Yeniden girdiğimde Activate Suspecte Sebebiyle 1 saat oyuna giremezsiniz.Dedi.Yardım Lütfen 🙂

  9. Sanırım Anahtarı Kapatmamışım 😦

  10. transformiceci

    beyler oyun yeniden başlatıldı kesin fix yedi

  11. olmuyooooooooo

  12. ya arkadaşım suna bir çözüm bulun transformiceyi açıom anahtarı ve laggeri açıom copy paste yapıom oyuna giriom oyunda bekliom eli ısınlanmaya basıom cheatten sonra bi saat sonra işaretleniyo altından 4 kutu beliriyo ama işaretsiz ?

  13. abi ışınlanma bozuk ama item hackı oluyo

  14. Ya admin lütfen düzgün hackler sizin yüzünüzden 4000 firstlik çarım banlandı

  15. Yha Abi Bu Hack Windows7 De Çalısırmı? Lütfen Cevap

  16. Link hatalı değil ben indirdim ve çalıştırdım 🙂 çok tesekkürler admiin

Bir Cevap Yazın

