Transformice V.I.P Hack

transformice bedava karakterler

transformice bedava karakterler

transformice bedava çarlar

transformice bedava çarlar

BU LİNKLERDEN DEVAM EDİYORUZ DAĞITIMA!!!!!!!!! LİNKLERİN HEPSİ AYNI YERE ÇIKIYOR.15 DK İÇİNDE YORUMUNUZ YAYINLANIYOR BUNDAN SONRA BURAYA YAZDIĞINIZ YORUMLAR ONAYLANMIYACAK.

Nisan 22, 2012 tarihinde Transformice Hack içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 64 Yorum.

  1. virüs var

  2. başka bir yere uploadlasanız

  3. içinde vip hack bulamadım

  4. yya biriniz söleyin enter e basıyorum ondan sonra iki saat donuyo

    • en başta enter a basıp geçceksin sonra bişi dolcak ardından reklam cıkcak ondan sonra ıd ve şifre yazcaksın sonra sol üstte ‘plugin.swf’ yi load diyip aktif etceksin .yazı bölümünede /hack yazıp hileyi aktıif etceksin ve hileyi kullancaksın bu kadar basit.

  5. mor ekran var ya orada kalıyor

  6. açıldı yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  7. Hotkey hacks are now : Disabled …diyo ne bu

  8. napim biri sölesin

  9. dedim….. Hotkey hacks are now : Disabled …. diye bi yazı çıktı

  10. zeenci sen söle ……. Hotkey hacks are now : Disabled…….. diye yazı çıktı

  11. Kardeşim clienti neyle aççaz birlikte açta ?

  12. Mor Yer Geliyor Sonrası Gelmiyor .s

    • Oyuna Gelen Yeni Sürüm ile
      Hackler Tamamen ortadan kalktı
      Şuan sunuculara giriş yapılamıyor.
      Açılığı Anda Size bildirim Yapacağım…

  13. sizde isterseniz site sahibi hacklerde başarılıyımdır hack yapabilirim isterseniz tabikide siz forumunuzda mod olmak isterim yardımcı olabilirim hack yapamayan için 🙂

  14. tamamdır hack paylaşıcam 30 dk sorna

  15. uygulama düzgün olarak baslatılamadı dior zeencii nolur yardım çok acill indirdim sonra tüm dosyaları masa üstüne attım içindeki QWENAME CLİEND tıklıorum uygulama düzgün olarak baslatılamadı dior napıcam ???

  16. ya diğer hack dede öle oldu bundada bu ne iştir ya 😦

  17. ne zaman yapıcan zeenci bari o hacı yapayım :/

  18. ya bnde not defterinden çıkıo nsl düzltcm onu

  19. yeni hackleri forum sitmizde paylaşsak admin hem orda hem burda sen buraya koy bende oryaya nasıl fikir ?

  20. yine aynısı oluyor admin fixli bu farkı yok gibi :/

  21. Selam millet. Bendede aynı şey oluyor hack’ı açıyorum doluyor ama mor ekran geliyor anladım ama yeni sürüm gelmiş tüm hacklar kalkmış, olduğunda lütfen haber verin…

  22. arkadaşlar indirdim hileyi masaüstüne çıkarttım dosyayı mor ekran açıldı yüklenme gibi (transformicedeki gibi) sonra şu yazı çıktı failed to make changes. bu ne demek neye basmam gerekiyo nolur yardım edin zenci erkan bişey deyin!!!

  23. Nasıl birlikte aç çıkmaması lazım simgesi yok :/

  24. Yaaaa artık yapın lütfen çalışsın hack…

  25. lütfen yardım

  26. açıyom yünlenmiyon ttransta

  27. Yaptımda Zenci ama Mor ekran cıktı =?
    yardım edermsin

  28. Arkadaşlar fixlenmediği için açılmaz yenisini beklemek zorundasınız boşuna denemeyin

  29. ne zaman olur peki zencii ?

  30. yapınn nolurr :(((((((

  31. hic bir bilgim yok ama en yakın zamanda olur

  32. peki sen mi yapıyorsun bunları???

  33. Çok ihtiyacım var hack’e lütfenn çabuk

  34. Mor Ekran cıkıyo kalıyo orda Yardım Et

  35. beyler banada yetki verirseniz yeni sürüm için yeni wall jump hack paylaşırım

  36. transformiceci

    yha kardeş şuna link atsana başka yerden bu link olmuo

  37. ya linke tıklıom linke girmio :/

  38. nası olcak bu

  39. Admin ben hack bılıyorum İstersen senle paylasabılırım ???

  40. yyaaaa başka link atıınnn

  41. İnmiyoooo

  42. link atarmisiniz hack ya

  43. nereden indiricez

  44. arkadaşlar alın size bir hile
    1)Cheat Engine 6.2 yi yükleyin
    2)Transformice.exe’yi açın
    3)Herhangi bir çara girin isterseniz misafir olsun
    4)Boş bir odaya gidin
    5)Cheat Engine 6.2yi açın
    6)Scayn Type’yi Value Between olarak ayarlayın
    7)Value Type’yi Double yapın
    8)Scayn Tupe’yi tekrar Value Between yapın
    9)Çıkan boşluklara 0.20 yazın
    10)First Scan’a basın
    11)Yanda çıkan bütün 0.2’leri aşşağı alın
    12)Ctrl+A ya absarak hepsini seçin
    13)Enter’a basın
    14)Çıkan yere 1.25 yazın ve enter’a tıklayın
    15)Cheat Engine 6.2yi kapayın
    16)Birsornaki turk hilemiz aktif
    17)Artık tüm zeminlerde (cikolata,tahta vb.) trambolindeki gibi zıplıcaksınız

    İşte hilemiz hazır
    Doya doya zıplayın =)…

Bir Cevap Yazın

