Transformice Teleport Hack ve İtem yağmuru

transformice bedava karakterler

transformice bedava karakterler

transformice bedava çarlar

transformice bedava çarlar

BU LİNKLERDEN DEVAM EDİYORUZ DAĞITIMA!!!!!!!!! LİNKLERİN HEPSİ AYNI YERE ÇIKIYOR.15 DK İÇİNDE YORUMUNUZ YAYINLANIYOR BUNDAN SONRA BURAYA YAZDIĞINIZ YORUMLAR ONAYLANMIYACAK.

Nisan 4, 2012 tarihinde Genel, Transformice Hack içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 68 Yorum.

  1. İşe Yaradı Çok Teşekkür Ederim

  2. O zaman olmamıştır baştan yapçaksın herşeyi 🙂

  3. Ozgur28 TransformiceHack v.03 Dosyasını Nasıl İndircem?

  4. çar banlanır bence yapmayın

  5. Ben yapıorum ama /t bolumu cıkor yardım edermısınız …

  6. Sa Deiorum olmuor Bana yardım debilirmisiniz ….

  7. R tusunua basınca yazı bolumu acılıor yardım edebilirmisiniz..

  8. kardeş hackı nasıl acıcaz 4 anahtara fln mı tıklıcaz yardım lutfen

  9. Kardeşim sadece su anahtarları actıgımızda teleport hackı asıl acıcagaımı soylıyceksın

  10. Bana Özelden anlatabilirmisin …

  11. sa BEn r ye basınca neden yazı bölümü cıkıyor Ozelden anlatırmısınnnn

  12. Peki Bu ne kadar sure içerisinde bulursun

  13. Bu hile En İyi transformice brazil de olur.bir de orda deneyin

  14. transformicede nickiniz nedir ekliyeyim

  15. NE zaman hackı eklıyeceksınız :d

    • ne zmn çıkarsa .bizde hack ile uğraşıyoruzda daha bir çok yanlışımız var ,o yanlışlarıda düzeltip en yakın zamanda kendi hack’imizde çıkartıcaz

  16. bu gun hack Gördüm Transformicede…

  17. Ya Virüs girer mi ?

  18. HİLe koyun..

  19. V.2.0 calısormu

  20. indirdirm çıkart dedim P1 E Tıklıorum açılmıor böle simgesi felanda yok na yapicam admin yardım

  21. nerden indrcez yeni olanı

  22. Ben yaptım çalıştıda admin teşekkürler adam gibi hile verdiğin için senin sayende 58first kastım ama 360saatliğine uzaklaştırıldım 15gün giremicem

  23. ya ben bişe sorucam indiriyorum dosyalara tıklıyorum dosyaları açmıyor ne yapabilirim ?

  24. kardeş acil cevapla nolur hack çalışıor ama 1 maplık map bitince donuor
    napıcam

  25. abi r yi yazarken klavye kulanbiilrmiyiz kulanmsak yorumla klavye programı atarmısın

  26. Map bitince ondan sora anahtarları kapa

  27. hack calısmıo r basınca en son konustuğum mesaj ekranı çıkıo napmalıyım hack çalışmıyor!!!!!!!!!??????..

  28. Ya Kolay Kolay Açılan Hileler Paylaşsanız ne olur ! tek tıkla chat enginesiz çalışan bitane yokmuuu ? .d

  29. Yha arkadaşım ışınlanıyorum giriyorum diğer el sonra sunucuyla bağlangıtınız koptu diyor

  30. Ya çalışıyor ama 1 map sonra ekran kapanıo bazılarındada Sunucyla Bağlantınız Kesildi:( Diyor Neden

  31. sürüm mü deişti

  32. abi bu p1ct ler açılmıo

  33. Bi cevap Bekliorum

  34. hileyi yptım ama ışınlanma hilesi çalışmıyor

  35. Ya Windoes 7 Ultimatede P1 P2 P3 P4 P5 calısmıor onları cheat engine olarak actım bir hata verdi

  36. Süper anlatmışsın ama yapamıyorum yanlışıkla kopyala yapıştır yaparken ctrl c – ctrl v yapıyorum bu alışkanlıktan kurtulabilirsem hacki çalıştırıp peynir kasacağım inşallah 🙂

  37. bu nsıl hack ya hemen ban yedim oyuna giremeden 360 saat ban

  38. acaba sadece bu oyundamı işe yarıyor yoksa diğer oyunlardada oluyormu?

  39. hile fixlendımi

  40. saol kardeş hileyi verdigin için

  41. bende çıkmıyo kardeş nabıcam

  42. yok çıkmuyo

  43. sırasıyla 1234 anahtar ne demek

  44. bnde 123 anahtar cheat enginelerde gözükmüyo ndn bi ayrdıme din lütfen 😀

  45. yha bnde anahtarlar gözükmüyo

  46. kardeş nasıl dowland yapıoz deişik site gelio

  47. yapamadım özgür acil yardım 😦

Bir Cevap Yazın

